12 June 2009

Alhamdulillah...

hi guyss..
today 120609 adalah hari yg sgt2 menghappykan aku + bulan penting dlm hidup aku selama 23 nie. Ingat bulan 6 thun nie x happy cam thun2 lepas..thun hakikatnya Allah s.w.t memberi cahaya kejayaan padaku utk bulan ni. Syukurr.Terlebih dahulu,nmpk x pic kt atas nie. syukur alhamdulillah...berkat usaha n doa aku n sume yg sygkan aku...akhirnya aku berjaya dgn gemilangnya utk sem 3 nie. Brape pointer? Dekan ke? hehe. Hanya org2 terdekat ngn aku saja yg thu. Biar la mjadi rahsia...tpi syukur atas segalanya. Baru sem 3 kan...ade lgi 4 sem aku perlu harungi. Harap semuanya tertmbh baik. Maybe rmai antra korng yg slalu sgt dpt pointer best2 kan...so x heran la kan...tpi aku nie bukanlah dlm golongan yg bijaksana. Tapi aku percya aku seorg yg hardworking. Teringat kata Prof Hamdan (lecturer biz math aku). ''Kamu haifaa,seorg yg good student but not smart student..tpi klu kamu usaha lebih...msti kamu boleh lebih berjaya cam org smart student''. Thx Prof...sya akn ingat kata2 prof tu.
A million thx to ibu n abah...huhu. touchingnye. Bangganya memiliki parents seperti mereka berdua.InsyaAllah aifa akn sentiasa ingat pesan ibu n abah. Thx to cikyus yg x penah jemu menjdi kwn,ofismate n kakak yg terbaek kepdaku. Thx jgk kt Hafidzul. hadirnya dia..aku trus rsa cam dpt dekan nie..hehe. semangat berkobar2..hehe. and pda sume kwn2 yg mendoakan...
Syukur Alhamdulillah, Aminnn...

5 comments:

Eyra Fadz said...

skor la tuuu.heee~~tahniahhh

haifaarah said...

thx nazy....huhu

ariza said...

See.."usaha + tawakkal + yakin = kejayaan"

moga berterusan hingga ke sem berikutnya

haifaarah said...

betul3..thx cikyus...huhu..

Cutie Pie Lulabi said...

Congrats Haifaa! keep up the good work!