17 June 2009

Good bye 160609...huhu

Salam..
Cepatnye masa berlalu..rasanya 24jam tu x cukup la utk 1 hari..huhu. Apa2 pun aku ttp bersyukur. Firstly terima kasih Ya Allah kerana Kau panjangkan umurku dan beri aku merasai hari dan bulan kelahiranku pada tahun 2009 ini.
Aku tido cepat kemarin...so bila tepat kul 12 tu...sure aku dah smpai london kan, tpi teman2 aku di malaysia...ttp ingat pdaku. hahahah. Buktinya...bgn pagi je,dlm 15msg yg aku dpt. xpenah dpt msg begitu rupa dlm 1 masa. Tq so much kepada yg sudi wish. Tapi ayt2 msg wish tu kali nie ada tmbahan skit dari yg dulu. Dulu hanya ckp..'moga pnjng umr,murah rezki,dirahmati Allah s.w.t, or wish dlm BI, aytnya lebih kurng cmnie 'have a wonderful time on ur special day'...tapi skrng pun bg jgk word cmtu,cuma ade tmbahan skit...'semoga cepat kwin...semoga cepat2 naik pelamin'. Sonok x dgr? sememangnya sonok la kan...sume org nk kwin kan. tpi tkde la msa terdekat nie. Tapi serius la,kepada sume yg wish cmtu...aifa aminnnnn pnjng2. tq guys.
Semlm...aku bercuti sbb bos yg kasi cuti free..wah...suka2 je. mana ade la. aku yg minta cuti. sempena nak celebret bersma2 dgn cikabg. pendekkan cite...kitaorg g Alamanda. smpai beli tiket wyng cite Drag me to the hell. then g mkn sementara tnggu wyng strt. Mkn kt RasaMas. Then g tgk wyng. Habis wyng,solat zohor, then smbung g kareoke. hehe. Habis melalak...g main bowling. Sape menang bowling??hehe. Pendek cite,sume aktiviti kitaorg buat. Mlm tu...lyan bowling kt IoI mall n adik2ku lak. Hari yg sgt best best best.
Again..thx guy sudi wish. Yg lose contact pun ingat jgk. Thx ibu n abah....hadiah yg paling indah adalah melahirkan aifa di muka bumi ini. thx jgk cikyus n kak zu..sudi belanje aifa mkn. To Mr.burn, thx u so much for the present and for the whole day yesterday. Sept 09 my turn lak k. nak kene amik kt umh jgk ke?hehe.
DI SINI BERMULA....
TQ TQ TQ....MUAWHHHH!!!

2 comments:

ainShahajar said...

seronoknya dia..jelesh

hehe

hepi belated besday farah!

haifaarah said...

TQ AIN... :)