10 June 2009

Congratulation...

Wahh.. meriahnyee thun nie kan. rmai btul yg smbut hari bersejarah masing2. xkira la birthday ke,tunang ke,kwin ke,dpt baby ke. So blog kali nie...nk wish kepada semua yg masih ingatkan haifaa utk berkongsi kegembiraan bersama dgn anda. Thxxxx..............

(30/5/09 daripada Cik Diyanah, kini menjadi Puan Diyanah. Dia nie actully my kakak angkat yg sgt baik n penyayang. Dulu time sek,dia slalu bg aku surat2 perangsang...smpai skrng surat tu masih tersimpan rapi. Sedih,excited n terharu sgt bila dia dah diijabkabulkan dgn pilihan hatinya. tahniah ye akak. trima ksh coz sudi menjdi kakak yg paling terbaik dlm hidup aifa. Hope perkahwinan ini berkekalan hingga akhir hayat. dpt baby,bgth aifa tau. Syg akak. ;)

(gambar ini diambil ketika dia berada di Gold Coast..tmpt wish list aku...huhhh..sungguh x aci plus amik gmbr ngan color fov tu lak tu...huhu)

(dia nie namanya Fatin Hazwani. Baru semlm genap umrnya 23thun 090609 dan sudah berpunya ok. Memiliki wajah yg cute n chubby..hehe. Student UTM skudai. actully dia nie cousinku. kiranya pas mak dia a.k.a maklong aku lahirkan dia, seminggu pastu, aku lak di lahirkan. So, to my beloved cousin, happy besday..sweet 23..semoga dipjngkan umr n lebih dimurahkan rezki,berjya dlm kerjaya yg baru bermula. 1st gaji ten,jgn lupa aifa ok..hehe)



Siapa dia ini? Dia adalah Hazwani,graduan dari Universiti Al-Azhar Mesir. huhh..dasatkan. Cousin aku mmg sumenya dasat..hehe. yesss...she is my cousin too. Kiranya,aku,hazwani n fatin adalah cousin yg lahir pada tahun yg sma iaitu 1986 cuma hazwani lahir pada 22feb, cepat skit dri aku n fatin. Klu nk diikutkan, antara kami, aku la pling muda.hehe. Kenapa dgn hazwani? aku sungguh excited menantikan hari pertunangannya pada 28hb nie..insyaAllah. mmg xsngka la kan..dia akn bertunang setrusnya kwin dulu dri kami ber3...tpi ok what..dia pling tua kan..hehe. Wish u, selamat menempuh alam pertunangan. Haifaa syg cousin2 aifa merangkap kakak2ku.

~HaiFaatinHazwani 4ever~

Dan kepada Pn.Jauhar Lisa dan Pn.Hani Liyana..tahniah kerana dikurniakan baby yg sgt cute. Teringat zaman2 sek dulu, hingusan semuanya..alih2 skrng dah ade anak dah korang..hehe. Auntie haifaa x sempat lgi nk melawat..insyaAllah ade rezki..kita jmpa ok..hehe.

To my abang angkat pulak. Sumenye berangkat2 nie. hehe. Namanya Mohd Fairoz bin Misnan. Gambar dia ada..tpi xyah la publish rasanya. Aku knal ngan dia msa aku form 2..dia lak kt poli. Cmne leh knal? melalui kwn2 jgk la. percaya atau tidak..smpai skrng masih berhubung. dia mmg baik laa. wlupun jmpa skali je seumr hdp..tpi dia byk jgk la bg semangat kt aku. So,27Jun nie dia akan menamatkan zaman bujangnya dgn pasangannya yg sememangnya sgt cntik(dah tgk gmbr dah). 12July nnti, aku akan hadir pda kenduri dia. Thx abg..sudi jemput. Nnti aifa dtg ngn 'kwn' ye..hehe. Semoga berkekalan hingga ke akhirnya.

Last one to kakak or leh katakan pangkat makcik jgk la pada aku. Namanya Zurina. Dia antara wanita yang sgt tabah aku penah kenal di muka bumi ini. Kami 1 kos di UiTM dan sgt2 rapat. Dia ibu tunggal kepada 2 org anak llki. Tapi bulan 8 nie..tidak lgi menjdi ibu tunggal kerana bakal berkahwin dgn pilihan hatinya. Tahniah akak, cepat jodoh akak..aifa ingat,aifa dulu. hehe. tpi xpe...jodoh pertemuan di tgn Tuhan kan. Nnti request present apa akak nak k..hehe. cyg akak.

Bestkan dgr cite kwn2 sume cam happy je kan...keje mkn lauk kenduri je aku nie. bila lak nk mkn nasi kenduri sndri ek? hrumm...msti moment yg sgt indah kan...haih. Sukar utk dibayangi, apa2 pun settlekan dulu apa yg ptut di settle ye aifa..jgn thu berangan jee..hehe. Wokeh..back to work..bye guysss...

No comments: